نی نی کفشدوزک من



























چشم انتظار

خدایا چشم انتظاری خیلی سخته!.....میدونم که بالاخره به من نی نی میدی و از هدیه های آسمونیت به من عطا میکنی من به تو امید دارم من ایمان دارم.......کودک من وجود من خالی از وجود تو .......بیا و وجود من رو سرشار از شادی کن

 

قربونت برم مامانی گلمممممممممممممم

من پنجشنبه این ماه لاپاراسکوپی دارم عزیز

دلم خیلی دلم میخواد که بعد لاپارا زودی بیای

پیش من و بابایی عزیزم تو رو خدا خودت به خداجون

بگو تا خداجون دلش برای تو و مامانی و بابایی بسوزه

و تو رو بهمون بده عزیزم .....عزیزم من خیلی میترسم

از رفتن تو اتاق عمل و از لاپارا میترسم ولی به خاطر تو

این کار رو میکنم تا هر چه زودتر بیای پیشم برای رسیدن

به تو عزیزم هر کاری که بشه میکنم عزیزم ولی به زور نمیخوام

میخوام که خداجون خودش بهمون تو رو بده تا سالم و صالح بده

حتی حاضرم بدترین دوران حاملگی رو داشته باشم ولی تو رو

داشته باشممممممممممممممم.............عزیز مامانی



نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت15:56---16 خرداد 1390
ساغرجونم
الان این متن رو خوندم
مال هفته پیشه
خدا رو شکر خبر از حالت دارم که عمل کردی و خوبی
قوی باش و توکل کن به خدا


صبا
ساعت12:10---12 خرداد 1390
سلام ساغرجون.اولين باره كه ميام به وبت.امروزعمل لاپاراداشتي وهمش به فكرتم.نگران نباش عزيزم.فرشته كوچولوت مياداماهروقت كه خدابهش اجازه بده.خيلي دوستت دارم خانومي وبرات دعاميكنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:,ساعت 17:34 توسط ساغر جون|


آخرين مطالب
» شیطنت های دوقلوها
» عکسهای باییز دختر و بسرم
» پسر نازم فرشته نجاتم
» دختر گلم فرشته زندگیم
» در آغوش کشیدن فرشته هایمان
» فرشته ناز مامانی
» نی نی دختر ناز من(وارد هفته24 شده)
» دختر و پسر گلم
» دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)
» انتظار تمام نشدنی
» روز پدر (روز تنهایی مامانی)
» امید زندگی من
» منزلت دختران نزد حضرت رسول اکرم(ص)
» نجوای کودک
» نی نی دوست داشتنی من
» فرشته خواب مادر کجایی؟
» فرشته مامانی منتظرم
» نی نی کفشدوزک من
» پیرمرد مهربان
» پرنده بی طاقت
» فرشته های ناز
» گریه فرشته
» قصه پسرک و درخت
» خود عشق
» مامان و نی نی
» فرشته ناز مامان
» سلام ملی جونمممم (خاله جونممممممممم)
» فرشته مهربون
» فرشته

Design By : Pichak